fbpx
 

USŁUGA TAJEMNICZY KLIENT

• Program usługi indywidualnie dopasowany do potrzeb restauracji.
• Raport podzielony na 3 części: opis, kwestionariusz audytora, wnioski końcowe
• Możliwość realizacji, cyklicznej , ocenianie kelnera podczas obsługi
• Spotkanie z osobami kierującymi restauracją przed audytem, aby odpowiednio dopasować obszar badania, sprecyzować punkty, które chcemy oceniać
• Badanie prowadzone przez dwóch audytorów z dużym doświadczeniem w branży gastronomicznej,
co sprawia, że audytor dokładnie wie na co zwracać uwagę i jak obsługa powinna przebiegać.
• Końcowym etapem badania jest opracowanie wniosków, które są gotowymi rozwiązaniami, które należy wdrożyć aby poprawić jakość obsługi w restauracji.

Zapewniamy:

przeprowadzenie merytorycznego badania oceny jakości obsługi we wskazanym miejscu, dzięki czemu mają Państwo obiektywny obraz sytuacji widziany oczami Państwa Gości, raport jest bardzo szczegółowy i już po pierwszym badaniu można wprowadzić dodatkowe procedury, które poprawią jakość obsługi, a tym samym będą wyróżniały restaurację na tle konkurencji.

PRZYKŁADOWE ELEMENTY OCENY

WYGLĄD PLACÓWKI
OBSŁUGA W LOKALU
WYGLĄD KELNERA/KI
INICJACJA ROZMOWY
AKTYWNOŚĆ SPRZEDAŻOWA KELNERA/KI
POSTAWA KELNERKI W TRAKCIE PRZYJMOWANIA ZAMÓWIENIA Powyższe elementy oceny są przykładowe i możemy je dowolnie modyfikować

Aby zamówić raport prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.