Przez: MWMPARTNERS
PROGRAM SZKOLENIA
08.45 – 9.00 rejestracja uczestników (kawa, herbata, woda, słodki poczęstunek)
9:00- 11:00 szkolenie
■ Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie się, kontrakt grupowy, przedstawienie planu i celów
szkolenia, konstytucja szkolenia, rozdanie materiałów szkoleniowych (30 min.).
■ Komunikacja jedno i dwukierunkowa, szumy komunikacyjne, podstawowe błędy w komunikacji
■ Warsztat korygowania błędów komunikacyjnych (15 min).
■ Komunikat „JA” i jego przewaga nad komunikatem „TY” (15 min).
■ Warsztat asertywności: Rozwadnianie, odmowa wprost, zdarta płyta, konstruktywna odmowa,
przywołanie faktów, wskazanie konsekwencji, Jujitsu , odbicie piłki (30 min).
11:00 – 11:15 przerwa kawowa (kawa, herbata, woda, słodki poczęstunek)
11:15 – 13:00 szkolenie
■ Feedback: FUKO, kanapka krytyki, RTD(15 min).
■ Warsztat: udzielanie feedbacku za pomocą poznanych metod (30 min).
■ Techniki werbalne i niewerbalne w procesie komunikacji – mowa ciała i jej znaczenie (15 min).
■ Klasyfikacja stylów społecznych i typy osobowości w komunikacji (30 min).
13:00 – 14:00 przerwa obiadowa
14:00 – 16.00 szkolenie
■ Góra konfliktowa i prowadzące do niej błędy komunikacyjne (15 min).
■ Wywieranie wpływu na ludzi (Cialdini) (15 min)
■ Techniki nacisku (naciskanie, agresywna krytyka, chwyt poniżej pasa)
■ Praktyczny test końcowy oceniający poziom zdobytej wiedzy (10 min).
■ Ankieta (10 min).
■ Zakończenie: rozdanie certyfikatów uczestnictwa (5 min)
,
Kraków,